Procedura reklamacyjna
1. Sprzedawca obowiązany jest do dostarczania produktów wolnych od wad fizycznych i prawnych.
2. Odpowiedzialność Sprzedawcy za wady fizyczne lub prawne wygasa po upływie dwóch lat od dnia wydania produktu. Przed upływem powyższego terminu konsument może powiadomić Sprzedawcę o stwierdzeniu wady w wysyłając stosowną wiadomość e-mail na adres: biuro@pro-comp.pl.
3. Konsument nie jest związany powyższymi sposobami składania reklamacji. Może on złożyć zgłoszenie reklamacyjne w dowolny sposób pod warunkiem wykorzystania trwałego nośnika.
4. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:
a. imię i nazwisko lub firmę kupującego,
b. adres zamieszkania/siedziby do korespondencji,
c. dołączony dowód zakupu produktu (np. paragon, faktura, dowód przelewu itp.),
d. dokładne oznaczenie reklamowanego towaru,
e. wskazanie wady opisującej niezgodność towaru z umową i daty jej wystąpienia,
f. żądanie reklamującego (odstąpienie od umowy, obniżenie ceny, wymiana produktu, usunięcie wady),
g. datę wniesienia i podpis składającego reklamację.
5. Sprzedawca potwierdza wpływ reklamacji i wzywa konsumenta do niezwłocznego dostarczenia wadliwego produktu do Sprzedawcy, w celu ustosunkowania się do reklamacji.
6. Koszt dostarczenia wadliwego produktu ponosi kupujący.
7. W przypadku nie uwzględnienia reklamacji, towar zostanie odesłany wraz z opinią co do niezasadności reklamacji.
8. Jeżeli Sprzedawca nie ustosunkuje się do reklamacji konsumenta w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia reklamacji, przyjmuje się, że uznał reklamację konsumenta i jego żądanie.